<$BlogRSDUrl$>

Monday, January 19, 2004 پولهايي كه بايد بدهيم


سلام خدمت همه دوستان خوبم.اول عرض كنم كه من يا بهتر است بگم ما دوست داريم با شما كه ما را مورد لطف خود قرار داده و به ما سر مي زنيد دوست باشيم و بهمين خاطر من خيلي راحت مي نويسم .
بنده حقير روز شنبه به دليل داشتن مهمان در جمعه شب صبح روز شنبه خواب ماندم و بهمين دليل با همسر و پسر گلم طي مسير كرديم كه بريم سر كار و من پيشنهاد دادم كه امروز ماشين رو من ببرم و عصر برم دنبال اونا تا با هم بريم خونه .خلاصه در راه رفتن به كارخانه بنده هواس پرت پيچيدم جلوي يك اقاي پيكان و يك تصادف خوب و كوچك اتفاق افتاد.خوشبختانه خسارت وارده زياد نبود.وبنده از اقاي پيكان معذرت خواهي كردم و اومدم سر كار.بعد از ظهر هنگام برگشت به منزل وقتي به ماشين رسيدم و مي خواستم حركت كنم ديدم كه چرخ ماشين پنچر شده و كارمون دراومده خلاصه بعد از پنچرگيري ديدم كه لاستيك زاپاس ماشين كم باد است و با سرعت 10 كيلومتر در ساعت خودمو به يك باد فروشي رسوندم و كمي باد خريدم و زدميم تو رگ ماشين .(لوس)وراه افتادم و با نيم ساعت تاخير به محل قرار با همسر گلم رسيدم و....
در مورد پول هايي كه بايد بدهيم:
پروسسينگ في : كه پولي است كه براي بررسي پرونده از ما و شما مي گيرند و چه پرونده شما قبول شود و چه رد شود ديگر به شما پس نمي دهند.مبلغ آن براي اقدام كننده اصلي و وابستگان بالاي 18 سال550 دلار امريكا و براي بچه ها 150است .
لنديگ في كه فقط براي بزرگترها است و در صورت عدم تاييد پرونده شما به شما پس مي دهند و مبلغ آن براي هر نفر 975 دلار است . اين پول را معمولا بعد از انجام مصاحبه و در صورتيكه شما پذيرفته شويد از شما خواهند گرفت.براي اطلاعات بيشتر و دقيقتر به لينك زير مراجعه كنيد.
پول هايي كه بايدبدهيم.fees


Comments: Post a Comment